Tuesday, October 4, 2016

Forex Trading Plan Template Excel

Trading Plan voorbeeld / template / aflaai Onder die volgende uittreksel, sal jy 'n voorbeeld handel plan sjabloon vind. Dit moet gebruik word as 'n riglyn vir die tipe inligting wat jy mag wens om op jou eie gedetailleerde handel plan in te sluit. Maar elkeen van die volgende afdelings moet in een of ander vorm aangespreek word. A handel plan kan so eenvoudig of so kompleks as wat jy wil (of moet) dit moet wees nie. Natuurlik, as dit is te ingewikkeld, kan jy dit moeilik vind om te voldoen aan en af ​​te sien met behulp van dit geheel en al. Die belangrikste punt van 'n verhandeling van plan is om jou kalm en ontspanne te hou tydens 'n handelsmerk, soos al denke moes gewees het gedoen voor jou inskrywing nie tydens jou handel. Professionele handelaars is ontspanne en saamgestel wanneer handel. Amateurs is senuweeagtig voor die handel en roekelose tydens die handel. Hou jou handel plan dinamiese dit gaan verander (net) wanneer jou ervaring en kennis van die markte (groei), en jou handel aktiwiteite, maar nooit in 'n ambag of handel sessie Sodra jou handel plan voltooi is, sal jy vind dat handel sal meer objektief wees , jy sal minder emosionele wees, en jou ambagte sal meer selektief wees. Dit sal struktuur en organisasie toe te voeg tot elke handel sessie. Dit sal jou bondgenoot wees wanneer hulle met onverwagse beweeg in die mark, eerder as om ongeregverdigde besluite wanneer 'n bedryf gaan nie soos verwag. Hou by die klassieke mark gesegde, beeld sjabloon Klik Trading Plan om af te laai (dit is 'n Microsoft Word-sjabloon). Klik om sjabloon Close af te laai - sjabloon Voorbeeld Trading Plan Ek het besef dat Trading is een van die mees uitdagende en lonende beroepe op aarde. Ek verwelkom die uitdaging, en deur middel van onderwys, konsekwentheid volharding, 'n spesifieke handel plan, behoorlike ingesteldheid en die regte gereedskap, sal ek die uitdagings te oorkom en te slaag en voorspoedig wees in finansiële handel arena. Dit sal jou toelaat om my eie pad en bestemming te regeer sonder om te vertrou op iemand anders vir my welstand. Wat is my benadering: My begin benadering is om voordeel te trek uit kort termyn tendense in die aandelemark, terwyl die gebruik van die daaglikse (grafiek) tydraamwerk om te soek na moontlike ambagte wat gehou sal word vir 'n 'n paar dae, moontlik weke of totdat die tendens geëindig of my teiken doelwit bereik is. Sodra ek konsekwentheid in hierdie minder gereeld tydraamwerk vind, sal ek probeer om my sukses te dupliseer op die meer gereelde intraday tydsraamwerke. Maandeliks sal kom met verloop van tyd. Bly in ooreenstemming Jaarlikse Om geleidelik verhoog my risiko bedrag as my data vertel my is dit raadsaam om dit te doen. Om te leer deur middel van my dag-tot-dag aktiwiteite van wat in die mark en deur voortgesette opleiding voort te sit. Om handel besigheid uitgawes tot 'n minimum te beperk. Om 'n steeds stygende aandele kurwe Lang Termyn Een kyk vir Inkomste via Dag handel, een vir Wealth via Swing handel. Dit sal toelaat dat my om uiteindelik opbou van 'n aftree-rekening, waar ek kan handel binne 'n Roth 401K Plan. Wat is my doelwitte: Om 'n tendens-handelaar, sal ek probeer om nie minder nie bereik as 'n 50 wen persentasie, met 'n algehele Wins verhouding van nie minder nie as 1,5. Wat Markte sal ek handel: Ek sal net fokus op die aandelemarkte vir nou, maar sal kyk na suksesse in ander markte arenas dupliseer wanneer my tyd maak voorsiening vir groter handel frekwensie. Wat tydraamwerke sal ek handel: Daily setups (net) tydens my eerste handel fase. Wat Opstellings sal ek handel: Ek sal scan vir die volgende twee setups: 1) Basing / Breakout naby 20mA, 2) terugsakking na Klein-ondersteuning of by 20mA. Alle bestellings sal limiet bestellings by die Vra prys een keer 'n handel bevestiging is bereik. As my volle aandeel baie nie uitgevoer word, sal ek probeer om likiditeit te voeg deur die koop van die oorblywende aandele teen die huidiglik vertoon bodprys. Waar sal ek plaas my Tops: My keerverlies pryse sal altyd voor inskrywing bepaal, en sal wees op logiese groot-spilpunt plekke op die kaart wat ek m die handel van. Uitgang neem wins (en / of) roete-stop reëls: Die helfte wins sal geneem word nader 'n voorafbepaalde punt van ondersteuning / weerstand, wat 'n 2 moet verteenwoordig: 1 beloning / risiko verhouding. Finale winste sal geneem word na 'n bevestiging van die einde van die huidige tendens (van grafiek van inskrywing), tensy uiteindelike teiken eerste bereik. Risikobestuur reëls: My handel risiko (1R) sal wees 1 van die huidige (daagliks aangepas) handel kapitaal. Ek sal nie meer as 4R het op die spel op enige gegewe tyd. Pre-mark aktiwiteite, of roetine: Teken in op verhandelingsplatform. Hersien indeks kaarte vir 'n kort termyn vooroordeel. Gebruik Yahoo Finansies te hersien Verdiensteverslae en meld in Handel Idees skandeerder vir nuwe handelsgeleenthede. Laai potensiaal ambagte in lang en kort horlosie lyste. Stel waarskuwings naby inskrywing punte. Post-mark aktiwiteite, of roetine: Werk TJS Journal. Neem screenshots van geslote ambagte en skakel na die ooreenstemmende handel joernaalinskrywing. Hersien al die oop ambagte vir moontlike volgende dag aksie. Hersien enige geslote ambagte te bepaal of plan is gevolg (of nie). Merk op SPY en Q se grafiek vir volgende dag vooroordeel. Opruiming verhandelingsplatform. Wat gereedskap gaan ek gebruik vir my handel besigheid: Falcon Trading Rekenaars skandering sagteware en geleenthede Trading Journal Sigblad (TJS) Elite. handel opname / dop joernaal Review die notas en voorbeelde van elke handel 5-8 dae na sluiting en na alles vooroordele en emosies bedaar. Skryf aantekeninge in die joernaal artikels van die TJS oor hoe toekomstige handel teregstellings, bestuur en uitgange verbeter kan word. Tweeweeklikse, kyk TJS dop vel om te sien wat sub-kategorieë is die vervaardiging van positiewe verwagting (met frekwensie). Verander volgens opgedateerde inligting. Lees een nuwe handelsmerk boek per maand uit my geselekteerde groep handel mentors / skrywers. Woon twee seminare / konferensies per jaar wanneer / as my gekose handel mentors / skrywers / opvoeders sal onderrig of uitsaai. Dissipline Mindset notas: Ek sal hou by die (5) Fundamentele waarhede. kan gebeur ek don t nodig het om te weet wat gaan gebeur volgende om geld te maak. Daar is 'n ewekansige verspreiding tussen wen verliese vir enige gegewe veranderlike wat 'n voorsprong definieer. 'N voorsprong is niks meer as 'n aanduiding van 'n hoër waarskynlikheid van een gebeurtenis oor 'n ander. Elke oomblik in die mark is uniek. My Goue Reëls (en / of) Trading Gebooie: Ek sal gedissiplineer word elke dag, en in elke handel. Ek sal my eie handel se plan wees. Ek is lief vir die neem van klein verliese. Ek sal altyd verdien die reg om groter handel. Ek is nie verslaaf aan handel net om te sien wat gebeur. Ek sal net handel hoë beloning Opstellings wat die waarskynlikhede in hul guns te hê. Ek sal 'n messelaar wat dieselfde tipe ambagte oor en oor weer. Sodra ek 'n opstel te vind, weet ek nie huiwer een keer in 'n bedryf, ek weet nie oor te ontleed. Ek sal altyd 'n gedetailleerde handel log / joernaal en sal op wat dit sê vir my optree. Alles wat ek doen, sal wees vir die sukses van my besigheid. Dit is 'n lewende dokument Dit kan verander soos my ervaring toeneem, (en / of) my kennis van die markte te verhoog. Klik om byvoorbeeld Close sien - Trading Plan voorbeeld Die Dag Trader se Plan Handelaars is dikwels die beste gedien word deur 'n goed deurdagte plan. Ons kyk na die wat, hoe, wanneer en waarom van die verhandeling van plan hieronder. Ongeag van wat jy weer doen in hierdie wêreld, dit dikwels help om 'n plan te hê. Hoe harder die taak, hoe meer nuttig n weldeurdagte plan wees. 'N Plan is feitlik 'n noodsaaklikheid vir enige iemand met die moed en die hoofstad te spekuleer in markte. In hierdie artikel, is ons plan. Dit is die deel van die plan waar die handelaar definieer die tipe aktiwiteite wat hulle wil om te presteer in die mark. Want dit is 'n plan gebou vir 'n kort termyn handelaars, die primêre opsies te besluit op die mark toestand word gefokus op en die bedrag van die risiko wat geneem sal word op elke handel en elke dag. Ons het gepraat oor die drie primêre marktoestande in die artikel, Die Lewensiklus van Markte en kort termyn handelaars kan kies om te fokus op enige van die drie toestande. Markte vertoon drie verskillende tipes voorwaardes en handelaars moet hul strategie fokus op een Maar nog 'n belangrike komponent vir 'n kort termyn handelaars om hier by te voeg is risiko bedrae. Handelaars kan noem hoeveel hulle gaan om te waag op 'n individuele handel idee, asook hul maksimum risiko in 'n dag. So, byvoorbeeld, handelaars kan 'n lys van wat hulle is ekwiteit verloor op enige punt, alle ambagte gesluit en groener weivelde gesoek môre. Hierdie tipe model gee die handelaar 10 pogings, en as 10 agtereenvolgende ambagte kry gestop uit (slaan die 5 drumpel), is aktiwiteite vir die dag gestop. Op hierdie manier, as 'n handelaar is 'n baie slegte dag en kan t draai in 'n loopbaan-veranderende gebeurtenis. Dit is hier waar die handelaar dokumente en definieer hul strategie. Dit is waarskynlik die deel van die handel plan wat die meeste aandag sal kry, en neem die meeste tyd om te voltooi. Die sleutel tot hier te onthou is dat daar isn t bekommerd wees oor probeer om die wiel hier te herskep. Ek het my scalping strategie in die artikel: Hoe om handel te dryf korttermyn. Die strategie is ongelooflik eenvoudig omdat dit gebruik slegs 'n paar bewegende gemiddeldes saam met die prys aksie in 'n poging om te verhoed dat die nommer een fout FX Handelaars te maak. Die onderstaande beeld toon die inskrywing protokol van die strategie, en jy kan seker check die artikel as jy wil graag meer inligting oor die volle strategie: Geskep met Marketscope / Trading Station II voorberei deur James Stanley Maar net omdat dit is my strategie, is dit kom nie of kort termyn terugskrywings in die prys. Ons het gepraat oor hierdie styl van handel in die artikel, Drie maniere om handel ondersteuning en weerstand. en ons verder gefokus op die inskrywing protokol (al is dit vir 'n lang-terme) in die artikel: Hoe om Swings in die forex mark te vang. Ongeag van hoe 'n handelaar is op soek om te spekuleer in 'n mark, moet langer termyn ondersteuning en weerstand vlakke 'n deel van die strategie wees. Hierdie prysvlakke kan help met die formaat marktoestande, of die bestuur van risiko vir 'n kort termyn tendens handelaars en hulle kan baie belangrik vir inskrywings in die reeks en tempo-verwante strategieë wees. Ongeag hoe 'n mens is die saak, is dit die beste gedien deur bewus te wees van hoe langer termyn vlakke in die mark. Bymekaar kom ondersteuning en weerstand vlakke is ook van uiterste belang, aangesien hulle bevel vloei verandering vir verskeie redes kan sien. Dit is die deel van die plan waarmee die handelaar stel hul Sedert die FX mark is oop 24 uur, die vermoë (en begeerte) om te spring in ambagte of posisies is 'n konstante versoeking. As 'n handelaar het 'n goeie oggend, en hulle sien dat daar is 'n paar besonder aantreklike geleenthede later daardie nag, kan hulle 'n harde tyd verby hulle op het. Maar in werklikheid is, kan die FX mark redelik verskillend handel van een sessie na die volgende, en vir die dag-handelaar of scalper hierdie verskille kan soveel enorm wees sodat kort termyn handelaars dikwels die beste gedien word deur die keuse van die mees vatbaar tyd - van-dag-tot hul strategie in diens. Ons bedek die verskil in die mark sessie in die artikel, wat handel dryf die Wêreld. Die onderstaande beeld dek 'n paar van die belangrikste kenmerke van elk van die groot handel sessies: Tyd van die dag kan groot impak het op 'n mark se prys optrede van die beeld hierbo, kan ons sien dat wisselvalligheid is gewoonlik die hoogste in die tydperk wanneer pryse word in die komende uit beide Londen en New York mark sentrums (ongeveer 8-11AM Eastern Time). Vir handelaars uitvoering trending of-tempo verwant scalping strategieë, sal dit die tyd van die dag wat die meeste geleenthede kan teenwoordig wees. Aan die ander kant, wisselvalligheid verminder oor die algemeen in die Asiatiese-handel sessie (wat die beste tyd van die dag vir FX Handelaars genoem in ons Persoonlikheidstrekke van Suksesvolle Handelaars reeks). As 'n spekulant is op soek na 'n kort termyn reeks strategie te implementeer, kan dit meer ideale as die meer vlugtige Londen of Amerikaanse sessies wees. Die laaste gedeelte van die plan is die motivering. Dit is hier waar jy die rede (s) wat jy wil 'n beter handelaar geword kan noem. Die eenvoudige daad van die neerskryf jou doel kan daardie doelwit 'n baie ware jakob te maak. Ek besef dit kan corny klink, of soos is net dat dit nie so maklik soos daardie persoon aanvanklik gehoop kan wees. Sluit jou handel plan met jou doelwitte te bereik, en laat daardie doelwitte ry jy deur die moeilike tye sodat jy kan vind en voorspoedig groener weivelde. --- Geskryf deur James Stanley Om aan te sluit James Stanley se verspreiding lys, kliek asseblief hier. Voor die gebruik van enige van die genoemde metodes, moet handelaars eerste toets op 'n demo rekening. Die demo rekening is gratis funksies leef pryse, en kan 'n fenomenale toetsgrond vir nuwe strategieë en metodes wees. Klik hier om aan te meld vir 'n gratis demo rekening deur FXCM. James is beskikbaar op Twitter JStanleyFX Is jy op soek na jou handel te neem na die volgende vlak Die DailyFX 360 kursus bied 'n volledige curriculum, saam met private, weeklikse webinars waarin ons wandel handelaars deur dinamiese marktoestande met behulp van die onderwys geleer in die loop. Wil jy om handel te dryf langs gesoute professionele dwarsdeur die handel dag DailyFX On Demand gee jou toegang tot DailyFX Ontleders tydens die mees aktiewe periodes van die verhandeling dag. Wil jy jou FX Onderwys DailyFX het onlangs DailyFX Universiteit wat is heeltemal gratis om enige en alle handelaars Ons d grootliks enige terugvoer of insette wat jy dalk in staat wees om aan te bied op hierdie Forex video's waardeer verbeter: DailyFX bied forex nuus en tegniese ontleding op die tendense wat die internasionale valutamarkte beïnvloed. Leer forex met 'n gratis praktyk rekening en handel kaarte van FXCM. Trading plan sjabloon geword Julie 2005 Status: Lid 1037 Posts ek vyf deur die oorspronklike weer weg en sny dit af na die basiese beginsels vrae antwoorde. Die verhaal is 1 persoon wat aldus die vrae gerig reguit na jou - vra hulle hardop vir jouself om die effek te sien. Ek ve bygevoeg die vraag bank van Van Tharp se TYWTFF en hersiene sommige van die hoofstuk opskrif. Die monster antwoorde van Tom Basso (my gunsteling New Market Wizard). Jy sal die verskil in styl van Tim se antwoorde wat 'n bietjie te ligsinnig vir my smaak is sien, maar dit sou te veel tyd in beslag neem om hulle ook te hersien. Aan die einde is daar 7 bylaes in te vul - hulle weer mooi basiese op die oomblik, maar jy kan dit maak wat jy wil. Ek sal hulle herwerken in latere weergawes van die sjabloon. Die hele dokument is meer as 30 bladsye voordat jy begin vul dit in. Ek sou dink dat dit dalk te laat groei tot 100 bladsye vir my, insluitend al die kaarte Ek sal in die bylaes sit. Ek het ook 'n ton van die back-toets notas te doen asook die vorentoe toets ek m tans besig. So dit beteken dat dit waarskynlik sal neem my nog 'n paar maande ten minste, en miskien 'n paar meer weergawes te volg voordat ek m gedoen. So dit sal gedoen moet word saam met demoing en werk. Voel vry om dit te neem en maak dit jou eie. Daar sal steeds foute, spelfoute ens daarin om vas te stel of miskien kan jy nuwe voeg of te wysig bestaande artikels. Enige bydraes graag verwelkom op hierdie of 'n nuwe draad. Ek ve my gered as 'n Open Office sjabloon, sodat jy dieselfde kan doen met die Woord weergawe. Ten slotte dink ek dat Tim 'n volgeling van Van Tharp, soek uit die afdelings en vrae kan wees. Ek dink hy s lees ten minste een van hierdie boeke. Dit is 'n groot voordeel vir my, want ek TYWTFF vyf nagegaan teen sy dokument en 'n groot deel van die belangrike dele blyk te gewees het gedek. (Ek sien dat die woord doc opsommingen kry geskroef op die redding van so dit is iets wat jy sal hê om jouself op te los.) Ek het deur die oorspronklike weer vyf en kap hom uit om die basiese beginsels vrae antwoorde. Die verhaal is 1 persoon wat aldus die vrae gerig reguit na jou - vra hulle hardop vir jouself om die effek te sien. Ek ve bygevoeg die vraag bank van Van Tharp se TYWTFF en hersiene sommige van die hoofstuk opskrif. Die monster antwoorde van Tom Basso (my gunsteling New Market Wizard). Jy sal die verskil in styl van Tim se antwoorde wat 'n bietjie te ligsinnig vir my smaak is sien, maar dit sou te veel tyd in beslag neem om hulle ook te hersien. Aan die einde is daar 7 bylaes in te vul - hulle weer mooi basiese op die oomblik, maar jy kan dit maak wat jy wil. Ek sal hulle herwerken in latere weergawes van die sjabloon. Die hele dokument is meer as 30 bladsye voordat jy begin vul dit in. Ek sou dink dat dit dalk te laat groei tot 100 bladsye vir my, insluitend al die kaarte Ek sal in die bylaes sit. Ek het ook 'n ton van die back-toets notas te doen asook die vorentoe toets ek m tans besig. So dit beteken dat dit waarskynlik sal neem my nog 'n paar maande ten minste, en miskien 'n paar meer weergawes te volg voordat ek m gedoen. So dit sal gedoen moet word saam met demoing en werk. Voel vry om dit te neem en maak dit jou eie. Daar sal steeds foute, spelfoute ens daarin om vas te stel of miskien kan jy nuwe voeg of te wysig bestaande artikels. Enige bydraes graag verwelkom op hierdie of 'n nuwe draad. Ek ve my gered as 'n Open Office sjabloon, sodat jy dieselfde kan doen met die Woord weergawe. Ten slotte dink ek dat Tim 'n volgeling van Van Tharp, soek uit die afdelings en vrae kan wees. Ek dink hy s lees ten minste een van hierdie boeke. Dit is 'n groot voordeel vir my, want ek TYWTFF vyf nagegaan teen sy dokument en 'n groot deel van die belangrike dele blyk te gewees het gedek. (Ek sien dat die woord doc opsommingen kry geskroef op die redding van so dit is iets wat jy sal hê om jouself op te los.) Dankie Iso Hoop om my klaar by die laaste deel van die jaar.


No comments:

Post a Comment