Saturday, September 24, 2016

Handel Strategieë Scalping

Wil jy handel vir 'n lewe op Dag Handel te wen, draai ons mense soos jy wat nog aan die raai te speel in professionele dag handelaars. Ons don t gebruik aanwysers, tegniese ontleding of pseudowetenskap. Ons handel met behulp van 'n grafiek s real-time prys aksie gekombineer met konkrete reëls. Ons laat prysbewegings dikteer die strategie en handel bestuur te word. Ons bied live opleiding met al ons kursusse. Ons doel is om jou deurgaans suksesvol deur 'n persoonlike benadering tot onderwys. Kyk wat ons studente sê in die video's Hi, my naam is Johannes Paulus en ek m die stigter van Dag Handel te wen. Ek gaan jou te leer hoe om 'n beter handelaar geword. In die loop van baie jare, vyf ek uitgepluis het die geheime om suksesvol dag handel beide as 'n vloer handelaar en as 'n professionele aanlyn handelaar. Nou gaan ek hierdie geheime met jou deel. Deur te kliek Vind jou oplossing. jy is 'n stap nader aan die bereiking van jou doelwitte te bereik. Of jy weer 'n eerste keer handelaar, soek om af te haal 'n paar nuwe tegnieke, of jy wil 'n professionele inkomste handelaar geword, vyf ons het u gedek. Verhoor en fout in die markte is duur en tydrowend. Ons agt weke mentorskapprogram is ontwerp om 'n kortpad na suksesvolle handel wees. In plaas van die aankoop van ons individuele kursusse en sagteware, oorweeg leer alles wat ek het om julle te leer tydens hierdie agt-week program meer as 10 metodes van die prys aksie handel individu of groep opdrag word aangebied. Teken in op ons nuutste handel videos Sy (Johannes Paulus s) uitsonderlike geduld en onderrigvaardighede het my besluit om in te skryf as 'n student. Nathan M. Mentorskap Student, See of Johannes, die metodes wat jy hier geleer maak my regtig vertroue in die dag handel, die uitskakeling van die vrees wat altyd by my was tot nou toe. Baie dankie. Anna S. Queensland, Australië Jy weet wat ek dink ek dink ek kon net handel die ATO om my aftrede aan te vul al op sigself. Ek is baie bly om te sien dit se prestasie. Tim W. Omaha, Nebraska Vandag was die eerste dag het ek verhandel met die regte geld. Ek het 600,00 voor kommissies en betaal vir die Atlas Line in die eerste dag van die saak. Walid A. San Diego, Kalifornië Vinnige woord vir julle dat ek praktiseer wat jy my gister geleer in Prys Aksie scalping. Hierdie is die maklikste punte is een keer die patroon vertroud raak. Nathan M. Gearhart, Oregon My handel onmoontlik wees nie beter. Ek m handel twee baie en stop verhandel teen sowat 4 punte, al maak byna twee keer wat ek gedoen het voor jy gaan in Oktober verlede jaar. Frank D. Merrill Ville, Indiana ek vyf gekoop die Atlas Line en ek wil dit baie. Trouens, dit is een van die baie min tegniese aanwysers dat ek ooit het gesien wat lyk asof dit meer dikwels as werk nie Francesco C. Melbourne, Australië Dag Handel te wen, is 'n paar van die beste geld wat ek vyf spandeer op E-Mini handel. Dit is 'n maklik om te verstaan, heeltemal objektiewe metode wat maak is my werklike winste byna elke dag. Jill F. Sydney, Australië Ek vyf gekoop 'n klomp van die aanlyn handel kursusse, wat almal het 'n variasie van aanwysers. Jou kursus is anders. Dankie vir die verduideliking hoe prys aksie my kan wys 'n beter manier om handel te dryf. Scalping stelsel 9 (Trading deur sielkundige vlakke) Deur Gebruiker op 6 Februarie 2009 - 15:20. Deur Patrick Bourgeois Dit is 'n baie kragtige wen-strategie. Ons gebruik net sielkundige vlakke om ons ambagte te voer. Een van die belangrikste reëls is nooit HANDEL TEEN DIE H1 KERS kleur. Vlakke is op die skerm elke 00, 25, 50, 75, 00. Nog 'n reël is: As H1 en D1 kers kleur is dieselfde maak gereed om meer pitte maak. As die kleure nie saamstem daarvan bewus wees dat 'n baie kere wat jy net kan 'n paar pitte gryp (gelukkig wees met 5). Dit is 'n skraping strategie. Jy word nie toegelaat om twee keer te betree in 1 uur. Dit is om te verhoed dat jy overtrading. Onthou jy hoef net 2 per dag om ryk in die toekoms al die res is pret, maar kan gulsig wees. Vir MT4 handelaars ek voeg my geld bestuur reëls, die sielkundige aanwyser, die 1h kers kleur oortrek en die multi kers kleur aanwyser. As jy graag die 5min grafiek wat jy kan sien op dieselfde skerm wat aangaan op die hoër tmfs handel. Hier is 'n kiekie van die handel metode. Bogenoemde reëls is baie belangrik om dit te laat slaag sodat daarby te hou. Jy sal moet twee aanwysers: waarin jy ten kreslik kan aflaai. Keltner scalping Trading System - Forex Strategies - Forex Resources - Forex Trading-vrye forex seine en FX Voorspelling 21 Keltner scalping Trading System MACD Histogram met 2 instellings (5/34/5 25/170/25) 445 Tydperk Eksponensiële bewegende gemiddelde Trading Reëls deur ontwerp van hierdie stelsel is 'n scalping stelsel, maar ek gebruik dit ook om veel groter winste te vang. Die inskrywing reëls vir beide metodes is identies. Die verskil lê in die uitgang metode. Vir die scalping metode betree ek my teiken uitgang einde onmiddellik na ek my beskermende stop. Vir die groter tendens ambagte gebruik ek 'n kombinasie van die Keltner Kanaal en die 89 tydperk bewegende gemiddelde om te help bly in die ambagte vir langer tydperke. Dit gesê laat gaan oor die toegang en uitgang reëls vir die eerste keer die scalping stelsel. Lang Trades voorwaardes wat nodig is vir handel inskrywing - in volgorde: 1. Die prys is hoër of toets van die 89 tydperk bewegende gemiddelde op die een minuut grafiek. 2. Die prys is in die Keltner kanale of nou bo of onder dit. Belangrike - As prys is laer as die Keltner kanale wag vir die volgende handel nie, tensy daar is 'n baie duidelike positiewe afwyking tussen prys en die MACD (5/34/5) of dit die toets van een van die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddeldes. As prys bar liggaam oorvleuel die boonste Keltner kanale is dit waarskynlik nog 'n veilige speel, maar hou by jou stop reëls. Dit is altyd beter om te wag vir dit om te heen en toets binne die Keltner kanale kom. 3. Die MACD (5/34/5) Histogram is onder vriespunt 4. Die Stogastiese Momentum nader of onder 40. Vir die hoogste waarskynlikheid ambagte wag vir dit om te gaan onder 40, maar sal dit nie altyd maak dit so ver veral in sterk tendense. 5. Die 1-tydperk bewegende gemiddelde van die MACD draai terug in die rigting van die tendens en kruisies die 5-tydperk bewegende gemiddelde van MACD. Op hierdie stadium sal Lang gaan op die oop van die volgende bar voorsien prys is nog steeds binne of baie nou bo of onder die Keltner Kanaal en gee 'n maksimum stop in een van 3 plekke. 1. Een pit buite die laer Keltner Channel 2. 1 pit onder die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddelde as hulle direk onder die Keltner Channel 12-pitte onder die handel beginpunt. stel nooit jou stop verder as 12 pitte weg gebruik van hierdie stelsel en probeer om dit stywer hou met behulp van die eerste twee keuses wanneer moontlik. Dit sal jou help om te sny jou verliese kort en bly in die spel vir 'n lang tyd om te kom. Vir hierdie Keltner kanale scalping stelsel moet jou wins doelwitte beskeie met en klem op die maak van 'n paar vinnige en klein ambagte wees. Ek gewoonlik het my kopvel handel uitgang bestellings direk na ek my beskermende stop om die meeste van die emosionele tendense wat natuurlik voorkom wanneer die handel uit te skakel. Ek stel my afsetprys tussen 6 en 12-pitte bo my inskrywing prys. Kort Trades voorwaardes wat nodig is vir handel inskrywing - in volgorde: 1. Die prys is hieronder of die toets van die 89 tydperk bewegende gemiddelde op die een minuut grafiek. 2. Die prys is in die Keltner kanale of nou bo of onder dit. Belangrike - As prys is bo die Keltner kanale wag vir die volgende handel nie, tensy daar is 'n baie duidelike negatiewe afwyking tussen prys en die MACD (5/34/5) of dit die toets van een van die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddeldes. As prys bar liggaam oorvleuel die laer Keltner Channel is dit waarskynlik nog 'n veilige speel, maar hou by jou stop reëls. Dit is altyd beter om te wag vir dit om te heen en toets binne die Keltner Channel kom. 3. Die MACD (5/34/5) Histogram is bo nul. 4. Die Stogastiese Momentum nader of hoër 40. Vir die hoogste waarskynlikheid ambagte wag vir dit om bo 40 gaan egter sal dit nie altyd maak dit so ver veral in sterk tendense. 5. Die 1-tydperk bewegende gemiddelde van die MACD draai weer af in die rigting van die tendens en kruisies die 5 tydperk bewegende gemiddelde van MACD. Op hierdie stadium sal verkoop-kort op die oop van die volgende bar voorsien prys is nog steeds binne of baie nou bo of onder die Keltner Kanaal en gee 'n maksimum stop in een van 3 plekke. 1. Een pitte buite die boonste Keltner Channel 2. 1 pitte bo die 89 of 445 tydperk bewegende gemiddelde as hulle direk bokant die Keltner kanale 3. 12-pitte bo die handel beginpunt. stel nooit jou stop verder as 12 pitte weg gebruik van hierdie stelsel en probeer om dit stywer hou met behulp van die eerste twee keuses wanneer moontlik. Dit sal jou help om te sny jou verliese kort en bly in die spel vir 'n lang tyd om te kom. 6. Om hierdie Keltner kanale scalping stelsel jou wins doelwitte moet beskeie met en klem op die maak van 'n paar vinnige en klein ambagte wees. Ek gewoonlik het my kopvel handel uitgang bestellings direk na ek my beskermende stop om die meeste van die emosionele tendense wat natuurlik voorkom wanneer die handel uit te skakel. Ek stel my afsetprys tussen 6 en 12-pitte onder my inskrywing prys. Keltner scalping Trading System


No comments:

Post a Comment